Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sunny Grill. Meer weten? Ontdek meer
inge
20 jun 2026 om 18:11
het eten was heet,vriendelijk bezorgt, goed verpakt en een ruime portie! ik had kipgyros schotel besteld, maar ik had denk ik een kipschotel gekregen.. jammer dat er niet veel kruiden opzat,maar ik had zelf nog satesaus dus er gewoon kipsate van gemaakt.
Ellie
15 jun 2026 om 17:04
Stukken kip erg groot voor giros ook soms wat droog, wel snel en lekker warm geleverd
dup
10 jun 2026 om 20:31
gewoon goed
Yarnick
20 apr 2026 om 22:21
Was gewoon super zoals altijd!
Charissa
11 apr 2026 om 20:18
Heerlijk en precies op tijd
Melvin
9 apr 2026 om 21:49
heerlijk
Aron
20 feb 2026 om 20:26
Lekkerste broodje kebab in Hoogeveen. Je krijgt het hier ook gewoon nog als een heel broodje. Niet een los broodje in een aluminium schaal met een stapel döner en sla ernaast die je dan zelf nog in elkaar moet zetten. Top!
herman
2 feb 2026 om 6:38
Goed eten lekkere kapsalons goeie spare rips en altijd vriendelijk
Martijn
17 jan 2026 om 21:55
heel vet, smakeloos , niet gegrild, zoals je zou verwachten. eenmalige bestelling op deze manier
Martijn
17 jan 2026 om 21:54
het was heel erg vet, smakeloos. op deze manier eenmalige bestelling daar geweest